Salı, Mart 12, 2013

Mimmimimimimmmm


çok sevgili suyungüncesi bir "oyunun" içinde mimlemiş beni--bilmeyenler için mim101: bloggerlar birbirlerine sorular soruyolar, sonra cevaplayıp başka bir kaç kişiye atıyorlar topu. daha önce de geldi mim, çook çok teşekkür ediyorum ancak cevaplayamadığım için affedin, bu sefer sorular kışkırtıcı derecede yaratıcı olunca cevaplamadan geçemedim :

1.su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?

su. boğa burcu olsam da su insanıyım. suda mutlu olurum. su sporları ile büyüdüm yüzmeden su balesine. hala da denizde saatler geçirebilirim.

2.taş olsan nerenin taşı olurdun?

evimin önündeki bahçe taşı. gezmeyi sevsem de sonunda evime dönmek isterim.

3. neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?

söze gerek kalmadan bakışlarımdan beni okuyabilen insanlar karşısında, derin hayal kırıklıklarında, beni üzen durumlarda 

4. kusur olsan nasıl bir "kusur" olurdun?

eğer kusur olarak sayılırsa "aşırı" iyimserlik olurdum kesin

5. küfür olsan ne olurdun? kime savrulurdun?

işte onu olmayı hiç beceremezdim

6. esir olsan neyin veya  kimin esiri olurdun/olmak isterdin?

yaratıcılığın-sanatın-müziğin

7. bir suç olsan  "nasıl" bir suç olurdun?

gözü kara-kışkırtıcı-yüksek riskli
 

8. topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?

sevgi-mutluluk-barış

9. sayılmadığında ne hissedersin?

yokluk-görünmezlik

10. bir "oyun" oynasan ne oynardın?

hayat sahnesinde, kendimi oynardım

----------

aynı muhteşem sorular şimdi sıradakilere gitsin,
çok merak ediyorum cevaplarınızı:

15 yorum:

  1. cevapların çok güzel,çok naif...
    yaratıcı olduğu kadar benim için zor da bu sorular
    biraz düşüneyim :)
    teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi ben heyecanla bekliyorum cevapları :)

      Sil
  2. Aaaa, bende varım..Ben hiç bilmiyorum bu " mim " olayını:))
    Teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep birlikte oyunuyoruz öğreniyoruz :))

      Sil
  3. Sevgili Nazlı,
    Bizimle oynadığın için teşekkür ederiz:)) hayat sahnende nice keyifli oyunlar dilerim....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili suyun güncesi, asıl ben teşekkür ederim oyununuza beni de dahil ettiğin için, ve daha bir sürü başka şey için :)

      Sil
  4. Kendi sayfamızda mı paylaşıcaz peki cancagızomm:))kafa sakinlen bebek uyudugunda cevaplanası sorular..aslında sen yazarken cevapları içimden ben de kendi cevaplarımı ne kadar versemde yazıya dokmek başka:))en kısa zaman da donucemm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi sayfanda evet canım benim, düşünmeden içinden/aklından ne geçiyorsa en kıymetlisi :)

      Sil
  5. Nazlıcım işlem tamam, görev başarıyla yerine getirildi. Ödül olarak Alya'dan bir yanak isterim :)

    YanıtlaSil
  6. Boğa burcusun demek ,cevaplarından sanatı ne kadar sevdiğin belli oluyor,boğa burcu olduğuna şaşmamak gerek:)Çok güzel mimmiş bu Nazlıcım,e kısa sürede cevaplayacağım çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet tipik bir boğa burcuyumdur Tubacım. Heyecanla bekliyorum cevaplarını :) sevgiler

      Sil
  7. aaa mimlenmişmiyim hemen.. uzun zamandır mim yanıtlamıyorum ama bu hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
  8. bayıldım bu oyuna. Sorular gercekten cezbedici, ama sende sıkı cevaplar vermissin:)) en kısa zamanda blogumda bende oynayacağım...

    YanıtlaSil
  9. oooo! çok sert! :) deneyeyim bakalım cevaplamayı :)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...